آن سوی دیوار
یادداشت های یک ایرانی از زندگی اش در اسرائیل
Wednesday, May 02, 2007
باز هم عکس هایی از
کایت سواری در ساحل تل-آویو
دیروز تازه بعد از سه چهار ماه متوجه شدم که آدرس ایمیلی که در وبلاگم هست از یاهو به جی‌میل که من سالی یک بار هم بازش نمی‌کنم تبدیل شده و ده‌ها ایمیل از خواننده‌های وبلاگ انتظارم را می‌کشند. اتفاقاً بین ایمیل‌های نخوانده چند ایمیل هم از بر و بکس بی‌بی‌سی بود که خواسته‌بودند با من صحبت و مشورت کنند که از همین جا از آنها عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم خوشبختانه چیز زیادی از دست نداده‌اند چون من ارتباط چندانی با مردم و به خصوص ایرانی‌های مقیم اینجا ندارم.
بر و بکس بی‌بی‌سی با این که از اسرائیل بازگشته‌اند هنوز جوگیرند و دارند
سفرنامه می‌نویسند. این پست مهدی پرپنجی اشارۀ جالبی به نظر تل-آویوی‌ها نسبت به رئیس جمهور محبوب دارد. شوخ‌طبعی را عشق است.
چند تای دیگر از عکس‌های‌شان را برای دوستانی که پشت دیوار امنیتی زندگی می‌کنند به صورت
اسلاید شو در آورده‌ام. این عکس‌ها شامل چندین عکس هوایی از نقاط مختلف اسرائیل، ساحل و خیابان‌های تل-آویو، آن یکی دیوار امنیتی معروف و بدنام، یک گروه هاری کریشنا و... می‌شود.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

View My Stats