آن سوی دیوار
یادداشت های یک ایرانی از زندگی اش در اسرائیل
Wednesday, June 07, 2006
کچل ها و خوش تیپ ها

این آقای کچل خوش تیپ مدير شركت دايملر كرايسلر یا همان بنز خودمان است و طبق نوشتۀ روزنامۀ شرق واقعاً آدم عجيب و غريبى است. از وقتى كه رياست اين شركت خودروسازى آلمانى- آمريكايى را پذيرفته آنقدر كارهاى عجيب و غريب كرده كه حد و حساب ندارد. در محافل عمومى گيتار مى زند، در جريان نمايشگاه خودروى ديترويت نقش يك گارسون رستوران را براى مدتى ايفا كرد. يك بار داخل كارتن وارد نمايشگاه جهانى خودرو در ژنو سوئيس شد و بعد كه كارتن را روى سن باز كردند از درون آن بيرون آمد و حاضران را به تعجب و البته خنده واداشت. لبخندش کشنده است، مگر نه؟
با دیدن سبیل او به یاد نویسندۀ بزرگ عباس معروفی و مصاحبۀ پریروزش با برنامۀ میزگرد بهارلو دربارۀ فرار مغزها افتادم. بامزه است که ایشان برای پاسخ به سئوال‌ها مرتب از نوشته‌های خودش شاهد می‌آورد. بخش تلفن‌ بیننده‌ها مزخرف‌ترین قسمت این برنامه است که آدم را از هر چه هموطن است ناامید می‌کند. بعضی‌ها به جای اظهار نظر کردن بهتر است بروند خرسواری!
آخرین گزارش‌های کریستین امانپور دربارۀ ایران را دیده‌اید؟ به این می‌گویند ژورنالیست.
روز 06/06/06 هم که برای بعضی ها به روز شیطان معروف است به خیر گذشت پس بیایید با هم بخوانیم حمومی آی حمومی! بخشی است موزیکال از فیلم تخت خواب سه نفره ساختۀ نصرت‌الله کریمی. بیچاره حمومی چه گناهی کرده که باید این همه ناله و نفرین بشنود؟
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

View My Stats