آن سوی دیوار
یادداشت های یک ایرانی از زندگی اش در اسرائیل
Sunday, May 21, 2006
پیروزی دیوهای فنلاندی
اروپا دیشب نشان داد که دیگر حوصله‌اش از لنگ و پاچه سر رفته و در به در دنبال تنوع می‌گردد. گروه فنلاندی میستر لردی که به سبک گروه کیس چهارده سال است با ماسک می‌خواند و تا به حال کسی چهرۀ واقعی افراد آن را ندیده، با اختلافی فاحش اول شد. گروهی از مسیحیان دو آتشۀ یونان به حضور این گروه در یوروویژن اعتراض کرده‌بودند و آن را "شیطان پرست" نامیده‌بودند، ولی اعتراض‌ها به جایی نرسید.
مطمئناً پیروزی این گروه هارد راک با آن ماسک‌ها باعث خواهد شد از سال آینده همه به دنبال گیمیک‌های غیرمتعارف برای جلب توجه باشند.
دیشب مجبور شدم به خاطر یوروویژن یک قسمت از سریال LOST را لاست کنم ولی راستش ارزشش را داشت، مخصوصاً قسمت رأی‌گیری که تقریباً یک به یک مثل تئوری پیش رفت. روابط ترکیه و آلمان، کشورهای اسکاندیناوی، روسیه و اُکراین و ارمنستان، کرواسی و صربستان و بوسنی و حتی اسرائیل که تنها 4 امتیازی که گرفت از فرانسه بود و به مقام قابل پیش‌بینی یکی مانده به آخر رسید. بقیۀ مقام‌ها هم طبق پیش‌بینی‌ها پیش رفت. روسیه دوم، بوسنی سوم و....
اجرای تلویزیونی یونانی‌ها چشمگیر بود و طراحی صحنه تحسین‌آمیز، فقط مجری‌ها مثل همیشه سوزنشان روی کلمۀ "اَمیزینگ" گیر کرده بود که آن هم به خیر گذشت.
گزارش بی‌بی‌سی فارسی(با تشکر از وینستون)
فیلم آهنگ برنده
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

View My Stats