آن سوی دیوار
یادداشت های یک ایرانی از زندگی اش در اسرائیل
Wednesday, May 31, 2006
یار دوازدهم
- دیشب اخبار شبکۀ دو اسرائیل این گزارش را در مورد تیم فوتبال ایران و حضورش در جام جهانی نشان داد. چشممان به جمال بگور هم روشن شد. ملت حرفهایی راجع به یار دوازدهم می زدند و گوینده می گفت جدا از تشویق مردم، این اصطلاح گوشۀ چشمی هم به امام دوازدهم دارد. به نظر شما درست فهمیده یا پرت و پلا گفته؟
اشاره ای هم داشت به دوتیغه کردن و تریپ غربی زدن فوتبالیستها، موفقیتهای اخیرشان و امید برای راهیابی به مرحلۀ دوم. در مجموع خوب بید!
-من در عمرم کسانی که ادعا می کردند بلدند فکر دیگران را بخوانند زیاد دیده ام و همه را شارلاتان دانسته ام ولی مایک والاس در برنامۀ تحقیقی 60 دقیقه اش این یکی را حسابی زیر و رو کرده و عقیدۀ دیگری دارد. تا دیر نشده بلیت تهیه کنید. (با تشکر از مسعود عزیز)
-هر چه صبر کردم بخش فرهنگی بی بی سی فارسی چیزی در این باره بنویسد خبری نشد پس ناچار خودم دست به کی برد شدم(یاد به خیری از کورش). آهنگی به نام "دیوانه" 9 هفته است که به طرز بی سابقه ای در صدر جدول بهترین آهنگهای انگلیس قرار گرفته و از آنجا جم نمی خورد. کار به جایی رسیده که پخش کنندگان آن از ترس این که کسی به بقیه آهنگهای آلبوم توجه نکند تصمیم گرفته اند سینگل آن را از فروشگاهها جمع کنند! کلیپ زیبایی دارد، ببینید و بشنوید.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

View My Stats