آن سوی دیوار
یادداشت های یک ایرانی از زندگی اش در اسرائیل
Saturday, November 11, 2006
پایان دنیا

Skeeter Davis - The End of the World

خوب بالاخره نتایج مسابقۀ بحث برانگیز وبلاگ‌های برتر دویچه وله هم اعلام شد و در کمال حال‌گیری این وبلاگ توسط هیئت داوران در هیچ بخشی به عنوان وبلاگ برتر انتخاب نشد. نه این که فکر کنم این وبلاگ چیز خاصی‌ست ولی آدم وقتی وارد یک رقابت می‌شود هر چند نحوۀ انتخاب اولیه کشکی باشد امر به خودش مشتبه می‌شود که نکند خبری‌ست، هر چند هم شمارندۀ وبلاگش پیام دیگری را فریاد بزند. خبر خوب این است که وبلاگ‌های فارسی جایزه‌ها را درو کرده‌اند و مطمئناً این را مدیون قدرت قانع سازی همان یگانه داور هم‌وطنی هستیم که همه دوست دارند از او متنفر باشند. انتخاب زیتون در بخش فارسی به نظر من که سال‌هاست خوانندۀ پر و پا قرصش هستم کاملاً منطقی و دلپذیر است. با وبلاگ عارف- ادیب هم که در بخش Blogwurst اول شده تازه دیروز آشنا شدم و درجا مجذوبم کرد.
به هر حال از دوستانی که مرا قابل رأی دادن دانستند از صمیم دل ممنونم، مخصوصاً پیمان عزیزم و رُجی خانم بی‌همتا که موضوع را خیلی بیشتر از من جدی گرفته‌بودند.
آهنگ پایان دنیا را به هیئت داوران تقدیم می‌کنم.

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

View My Stats