آن سوی دیوار
یادداشت های یک ایرانی از زندگی اش در اسرائیل
Friday, December 22, 2006
رولت روسی یا بازی یلدا
دو تا دوست ابر بلاگر آشپزباشی و مریم بارت منو به بازی یلدا دعوت کردن و این سیب‌زمینی داغ رو انداختن تو دومن من که چاره‌ای جز لبیک گفتن ندارم.
این هم 5 واقعیت که دربارۀ من نمی دونستین(آخه پس شما چی می دونین؟):
1- بچه که بودم خونوادۀ مادریم منو "گُل پنیری" صدا می‌کردن، قضیه از روزی شروع شد که موقع نقاشی این ترکیب نامتعارف از دهنم پرید. این جریان هنوز هم گاهی پیش می‌آد.
2- از بچگی برنج دم نشده بعد از آبکش رو دوست دارم و ترجیح می‌دم اونو به روش سگی یعنی مستقیماً از بشقاب بدون قاشق بخورم.
3- به عمرم لب به سیگار نزدم و شراب هم گاهی فقط یه جرعه موقع مراسم مذهبی می‌چشم. آدم خشکی نیستم ولی دوست دارم همیشه شیش دنگ حواسم جمع باشه.
4- موقع تلویزیون دیدن اشکم دم مشکمه و خیلی راحت احساساتی می‌شم ولی در موقعیت‌های دردناک زندگی باید چشمامو بچلونم تا یه قطره اشک بیاد.
5- از وقتی که زرت نخاعم قمصور شده و روی دو تا پا و انگشتای دست راستم کنترل ندارم، یاد گرفتم با دست چپ بنویسم و مدتیه رانندگی هم می‌کنم.

از این اطلاعات مفید بازم دارم ولی قانون بازی می‌گه از 5 تا بیشتر نشه.
پنج تن بعدی:
یک دانه شن، کورش علیانی، حاج آقا ابطحی، زهره پولو و آقای احمدی نژاد.

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

View My Stats