آن سوی دیوار
یادداشت های یک ایرانی از زندگی اش در اسرائیل
Tuesday, September 12, 2006
پرچم بازی
رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر ضمیر، مگر نه؟
این عکس حدود دو ماه پیش در المپیاد ریاضی در اسلووِنی گرفته شده. حالا خوب شد مسابقات روی تشک انجام نمی‌شود واِلا این آقا پسر گل هم مجبور می‌شد مثل آرش میر اسماعیلی انصراف بدهد. در این المپیاد، ایران به مقام هشتم و اسرائیل به مقام بیست و پنجم رسید.
اگر از روی عکس‌ها و محاسن آقایان قضاوت کنیم، اکثر قریب به اتفاق شرکت کنندگان ایرانی از برادران مکتبی بوده اند، بی‌خود نیست رئیس جمهور محبوب به خودش اجازه می‌دهد کم کم زیرآب سکولارها را در دانشگاه‌ها بزند، ظاهراً پشتش به این‌ها گرم است.
از سیامند عزیز برای فرستادن این عکس تشکر می‌کنم، بخش تحقیقاتی اش کار خودم است!!
پ.ن. امروزخبردار شدم که در چند سایت و وبلاگ مکتبی (+ و+و+)در این باره مطلبی نوشته و تکرار شده که چکیدۀ آن این است:
"تقدير مي‌كنم از تو از طرفِ يك انسان. به خاطرِ بي‌نظمي‌ات، به خاطرِ عدمِ رعايتِ پروتكل، به خاطرِ در آوردنِ پرچمِ جمهوريِ اسلامي از ميله‌ي پرچم‌هاي سالن كه قطعا امري است كه موجباتِ جلبِ توجهِ سايران را فراهم مي‌آورد...
تقدير مي‌كنم از تو، به خاطرِ نكته‌سنجي‌ات كه تا حريفت را با پرچمِ رژيمِ اشغال‌گرِ قدس نگريستي، به فراست دريافتي كه در مقابلِ يك رفتارِ غيرفردي، بايستي مقابله به مثل كرد."
جالب است که چطور می شود از هر چیزی حماسه ساخت، کافی است ادبیات آدم خوب باشد. حالا جواب یکی از خوانندگان:
"سلام.من که روزی عضو تیم المپیاد ریاضی بوده‌ام و چندین سال از همراهان تیم، هیچ نشانی از پروتکل مورد اشاره شما ندیده‌ام! در عمل نیز هر ساله چه در مراسم افتتاحیه و چه در مراسم اختتامیه بسیاری از شرکت‌کنندگان با پرچم به بالای سن می‌روند. این موضوع را می‌توانید در سایت‌های المپیاد در این سال‌ها ببینید.هر ساله نیز برخی از دانش‌آموزان ایرانی، در صورت تمایل، چنین کاری را انجام می‌دهند. داستانی که شما تعریف کرده‌اید، طبق گفته دوستانی که در این مراسم حضور داشته‌اند، تنها ساخته و پرداخته ذهن شماست؛ عدم رعایت پروتکل، در آوردنِ پرچمِ جمهوری اسلامی از میله پرچم‌های سالن، جلبِ توجهِ سایرین و ...امید نقشینه ارجمند "
و نمونه های بسیار از حمل پرچم:
+و+و+و+و+و+و+
باز خوب است این دختر فقط یک بچه پرچم دست گرفته واِلا حتماً قصیده ای هم در این باب سروده می شد.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

View My Stats