آن سوی دیوار
یادداشت های یک ایرانی از زندگی اش در اسرائیل
Monday, November 20, 2006
گلولۀ سینمایی

"ایدئولوژی صهیونیسم از هر ابزاری برای سلطۀ فرهنگی بهره می‌گیرد. سینما به عنوان یک هنر جذاب و پر طرف‌دار همواره مورد توجه محافل صهیونیست بوده‌است.
خبر روز محافل سینمایی جهان، حملۀ دزدان دریایی کارائیب به پرده‌های نقره‌ای. نمونۀ دزدان دریایی کارائیب به عنوان جدیدترین تلاش استیلاجویانۀ هالیوود وقتی پررنگ‌تر به نظر می‌آید که نام تهیه کنندۀ آن را به خاطر آوریم: کمپانی والت دیزنی. نام دیزنی و واردات آن بیش از هر چیز با مفهوم لابی صهیونیست در هالیوود پیوند خورده‌است. در سال 1995 زمانی که تعداد کل یهودیان طرف‌دار صهیونیست 2.5 درصد جمعیت امریکا را شامل می‌شوند آنها 7.7 درصد از اعضای هیئت مدیرۀ دیزنی را تشکیل می‌دهند. امری که به سادگی در تولیدات این کمپانی موفق و تعیین سیاست‌ها و خط مشی‌ آن تأثیر می‌گذارد......
سینما نیز اسلحه‌ای ظریف در دستان حامیان این ایدئولوژی تباه محسوب می‌شود و در هالیوود دیزنی تولیدکنندۀ این سلاح و دزدان دریایی کارائیب آخرین گلولۀ آن است."
شبکۀ خبر سیمای سرزمین گل و بلبل- تیرماه 1385

هنوز کف سخن‌رانی آن
استاد ارجمند دربارۀ کارتون تام و جری ساخت کمپانی صهیونیست والت دیزنی فروکش نکرده‌بود که به این برنامه برخوردم. این جریان 2.5 درصد و 7.7 درصد مرا که خنده‌کش کرد شما را نمی‌دانم. طفلک نویسندۀ متن چیزی دربارۀ سلطۀ یهودی‌ها بر هالیوود شنیده ولی نمی‌داند آن را چطور اثبات کند(+). شاید اینترنت کم‌سرعت حال و حوصله‌‌ای برای تحقیق عمیق نمی‌گذارد چون بد نیست آقای نویسنده بداند که شیمعون پرز با لورن باکال آب‌گوشت بزباش می‌خورد و کرک داگلاس هم آن طرف میز می‌نشیند چون هر سه پسرخاله دختر خاله هستند یا مثلاً در انتخابات اخیر امریکا 87 درصد یهودی‌ها به دموکرات‌ها رأی داده‌اند.
این پست نوشته نمی‌شد اگر دوستی به من دیدن سریال "علمی تخیلی" وفا را در سایت ایران سیما پیشنهاد نمی‌کرد چون در همان سایت به صحنۀ عجیبی برخوردم که حدسش را هم نمی‌توانید بزنید........
آخرین
گلولۀ سینمایی صهیونیسم جهانی در تاریخ دوم آبان با دوبلۀ فارسی توسط همان سیمای سرزمین گل و بلبل به طرف شعور تماشاگران بی‌پناه شلیک شده و روی اینترنت در دسترس است. امیدوارم لااقل حق نمایشش را دزدیده باشند تا پولش به جیب صهیونیست ها نرود.

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

View My Stats