آن سوی دیوار
یادداشت های یک ایرانی از زندگی اش در اسرائیل
Friday, October 06, 2006
راست فتنه انگیز
دوستان حتماً این پست من را به نام پرچم بازی که دربارۀ عکس دو شرکت‌کنندۀ ایرانی و اسرائیلی در المپیاد ریاضی امسال بود به یاد دارند. نیما همدانی رجا که فکر می‌کنم زمانی دست اندر کار انتخاب تیم‌های شرکت‌کننده ایران در المپیاد بوده، متن جالبی در این رابطه در وبلاگ خواندنی اش کاساندرا نوشته به نام "دروغ مصلحت‌آمیز" که در آن پیام‌هایی هم برای من و خوانندگانم دارد. خواندنش را شدیداً توصیه می‌کنم.
فکر می‌کنم من برای جملۀ "اگر از روی
عکس‌ها و محاسن آقایان قضاوت کنیم، اکثر قریب به اتفاق شرکت کنندگان ایرانی از برادران مکتبی بوده اند" یک عذرخواهی به همه بدهکارم. به نظر می‌آید بدون شناخت درست از جوانان امروز ایران از روی ظاهر قضاوت کردم.
یکی از قهرمان‌های داستان یعنی آن آقا پسر گل در عکس،
جوابیه‌ای برای نویسندۀ این مدح‌نامه نوشته که پشت پردۀ ماجرا را کاملاً روشن می‌کند. صداقتش ستودنی‌ست گفتم که پسر گلی ست.
مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

View My Stats